dijous, abril 18, 2024
Mida del Text

Comunicat de la FOLC

21.09.2017

Des del conjunt d'entitats d'arreu dels Països Catalans que integram la Federació d’Organitzacions per la Llengua Catalana (FOLC) donem el nostre total suport a la celebració del Referèndum per a l’autodeterminació i al procés democràtic que està duent a terme el Govern de la Generalitat de Catalunya amb el suport de la majoria social de Catalunya. Conscients que la vulneració dels drets socials i polítics per part del govern de l'estat afecta directament una part del territori, la resta dels Països Catalans no podem romandre en silenci. Defensam la democràcia i el dret a votar sí o no al referèndum de dia 1 d'octubre. Condemnem la repressió que el Govern Espanyol està exercint de forma impune a les institucions catalanes i als partits polítics. Encoratgem els ciutadans i les ciutadanes de tot el territori a manifestar-se al carrers de forma pacífica i permanent mentre duri la vulneració dels drets i les llibertats fonamentals per part del govern de l'estat.

Â